Trobada institucional de tardor de la família Càritas

Publicat per en oct. 8, 2021 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Trobada institucional de tardor de la família Càritas
Benvolgut company / benvolguda companya, Desitgem que hagis pogut passar un bon temps de vacances i que plegats, puguem reprendre els mesos que tenim per al davant amb força renovada i entusiasme. Aquest any reprèn l’activitat després de l’estiu amb tres propostes de caràcter transversal ben significatives i que confiem que seran del teu interès. La primera cita que volem destacar és la Trobada institucional de tardor que celebrarem dimecres 13 d’octubre de 17 a 19:00 h al Seminari Conciliar de Barcelona. Tindrem amb nosaltres el professor de Relacions Internacionals i membre de l’Àrea social de Cristianisme i Justícia, Òscar Mateos, que ens presentarà, de manera didàctica i entenedora, la seva anàlisi i la seva reflexió sobre el que hem viscut i estem vivint, en una interessant conferència: El shock pandèmic. Substrat, aprenentatges i horitzons d’una crisi global. A continuació, Salvador Busquets, director de Càritas Diocesana de Barcelona, també farà una breu intervenció on marcarà les prioritats d’aquest curs 2021-2022. Esperem que hi puguis assistir o seguir-la telemàticament.   M’hi vull inscriure   11è cicle de reflexions També et fem arribar el programa de l’11è Cicle de Reflexions entorn del compromís social, que es mantindrà un dimecres al mes, a les 18:00 h. La particularitat d’aquest any és que totes les conferències estan liderades per companyes i companys dels equips de CDB. Ens alegrem de la implicació de tots plegats que de ben segur oferirà un nivell alt de qualitat a les nostres reflexions.  Consulta el programa   Dilluns dels drets humans Finalment, ens complau també informar-te que el cicle dels Dilluns dels Drets Humans s’inicia el 4 d’octubre d’enguany amb la sessió sobre Alimentació sostenible. Privilegi o dret? A càrrec de Marta Llobet, doctora en Sociologia i investigadora del grup Alimentació en contextos vulnerables de la UB i de Mercè Darnell, responsable del programa de necessitats bàsiques de CDB. M’hi vull inscriure    Per tal de garantir totes les mesures de prevenció contra la COVID-19, mantindrem dues possibilitats d’assistència, sempre prèvia inscripció, segons el que les circumstàncies sanitàries ens permetin fer: presencial o en format online a través de connexió a internet.
Salutacions cordials,   Salvador Busquets Director de Càritas Diocesana de Barcelona
Jaume Casassas Director de l’Escola de Formaciódel Voluntariat de Càritas Diocesana de Barcelona  © 2021 Càritas Barcelona

Si desea darse de baja de nuestro boletín de noticias, haga clic aquí

ResponderReenviar