Última hora a Mataró i el Maresme – 07.09.2021

Publicat per en set. 16, 2021 dins Carrusel, Noticies | 0 comments

Última hora a Mataró i el Maresme – 07.09.2021

Càritas de Mataró fa una crida per aconseguir voluntaris

L’entitat necessita voluntaris en àmbits com la formació i el transport, de cara a ajudar els col·lectius més desfavorits durant aquest nou curs

Càritas Interparróquial de Mataró, una de les ONG més importants i actives de la ciutat, necessita voluntaris de cara al nou curs. Per això fa una crida a la solidaritat dels mataronins de cara donar un cop de mà desinteressat a l’organització que treballa pels més desfavorits. Segons han fet públic a través de la seva pàgina web, des de Càritas necessiten voluntaris per als espais de formació, així com en l’àmbit de la logística (preparació i transport d’aliments i altres packs solidaris)

Les persones interessades en convertir-se en voluntàries de Càritas poden trucar al telèfon 937908002 o bé omplir el formulari disponible al web de l’entitat. D’aquesta manera, podrran col·laborar en tasques com el repartiment d’aliments solidaris, o els diferents tallers formatius de català, castellà o de formació professional que l’entitat ofereix a les persones necessitades, habitualment de la mà de Serveis Socials de l’Ajuntament de Mataró.

La pandèmia de Covid i la crisi econòmica i social que ha comportat ha agreujat el  panorama a moltes persones que ja es trobaven en situació de vulnerabilitat, i s’han disparat les peticions d’ajudes als serveis socials municipals. Per aquest motiu la tasca d’organitzacions com Càritas ha esdevingut més important que mai.