VISITA A L’ENTORN

Publicat per en febr. 15, 2019 dins Apropa't a Càritas | 0 comments

VISITA A L’ENTORN

20190215_113458

El 15 de febrer, 13 alumnes del Programa de Formació i Inserció laboral d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, que s’imparteix a l’Institut Thos i Codina,han visitat L’Entorn.

La visita ha estat la cloenda per aquests alumnes de les tasques de voluntariat que van fer en un supermercat de la ciutat els dies del Gran Recapte, a principi del passat mes de desembre.

Els nois i noies han estat comentant l’experiència que van viure, informant als clients dels supermercats i recollint els aliments que els donaven. Van veure l’experiència tan positiva que han comentat que voldrien repetir-la l’any vinent.

I amb la visita a L’Entorn han pogut entendre encara millor per a què serveix la campanya del Gran Recapte i com ho fem per fer arribar els aliments que ells havien ajudat a recollir als beneficiaris que atenem a L’Entorn, tot visitant i atenent a les explicacions que els hem fet mentre visitaven l’espai del distribució  i el magatzem.