VISITA D’ALUMNES DELS SALESIANS

Publicat per en oct. 28, 2019 dins Apropa't a Càritas, General | 0 comments

VISITA D’ALUMNES DELS SALESIANS

20191024_105713-1El passat 24 d’octubre, 30 alumnes de 1r curs de batxillerat del Col·legi dels Salesians van visitar les nostres instal·lacions a l’Entorn, el rober i la residència Torre Llauder.

És el quart any que s’organitza aquesta activitat.

A l’espai de reunions de l’Entorn, els alumnes van seguir les explicacions sobre les tasques que tira endavant Càritas, i molt especialment el que fa referència a la feina que es fa a L’Entorn. Per completar-ho, tots junts van fer una visita al magatzem de L’Entorn, guiada pels responsables de l’espai.

Després d’aquestes explicacions, els alumnes es van separar en 3 grups. Un d’ells se’n va anar a la residència d’avis Torre LLauder, on van passar la resta del matí fent acompanyament als avis.

Els altres dos grups van ajudar, en dos torns, en tasques d’acompanyament a usuaris de l’Entorn i d’ajut al rober tot classificant la roba que va arribar aquell matí al local.

L’activitat va finalitzar a l’escola, on tenien l’encàrrec de comentar als seus companys de curs l’experiència.