VISITA D’ALUMNES DE PRIMÀRIA DELS SALESIANS

Publicat per en nov. 23, 2019 dins Apropa't a Càritas | 0 comments

VISITA D’ALUMNES DE PRIMÀRIA DELS SALESIANS

El 15 de novembre, 50 alumnes de 6è curs de primària del Col·legi dels Salesians han visitat L’Entorn.

Aquesta és una visita ja tradicional, que ens fan els nens i nenes d’aquesta escola en motiu de la campanya de recollida d’aliments que fem entre les escoles de Mataró per Nadal.

D’aquesta manera, els alumnes entenen millor per a què serveix la campanya i com ho fem per fer arribar els aliments que ells porten a l’escola als nostres usuaris a L’Entorn.

A l’espai de reunions de les instal·lacions, els alumnes han seguit les explicacions sobre les tasques que tira endavant Càritas, i molt especialment el que fa referència a la feina que es fa a L’Entorn. Després han visitat l’espai del supermercat, on han fet moltes fotos, amb la idea de muntar un vídeo per poder ensenyar a la resta dels seus companys del col·legi, a fi de què entenguin també on van destinats els aliments que portaran de casa seva.

Salesians