VOLUNTARIAT D’ALUMNES DEL COL•LEGI SALESIANS

Publicat per en oct. 21, 2019 dins Apropa't a Càritas, General | 0 comments

VOLUNTARIAT D’ALUMNES DEL COL•LEGI SALESIANS

Com en altres cursos, des de Càritas hem fet unes xerrades, dirigides als alumnes de 2n de Batxillerat, a fi que coneguin què fa la nostra entitat, i molt especialment quines tasques de voluntariat poden fer en el seu temps lliure per ajudar-nos, tot donant-nos suport en els diferents àmbits en els que treballem.

Els estudiants van escoltar amb molta atenció les propostes que els vam fer i a partir d’aquesta informació, amb l’ajut dels seus tutors, aniran decidint a quines tasques volen dedicar una part del seu temps.

Les possibles tasques que els vam proposar van ser de classificació de roba al rober, de selecció d’aliments, o bé d’acompanyament d’avis a la residència o de nens als reforços escolars o activitats esportives que fem al centre Sant Pau.

L’organització de tasques de voluntariat entre els estudiants de la ciutat s’ha anat fent cada cop més present, en un intercanvi de col·laboració on els nois i noies entren en contacte amb una realitat que els ajuda a sensibilitzar-se socialment  i a Càritas ens permet rebre un ajut que ens permet millorar el nostre servei.

A partir de novembre els estudiants aniran decidint on fer el voluntariat.

20191016_094515.jpg