XERRADA A L’ESCOLA EL TURÓ

Publicat per en oct. 24, 2019 dins Apropa't a Càritas | 0 comments

XERRADA A L’ESCOLA EL TURÓ

El curs 2018/ 19, l’Escola El Turó va signar un conveni de col·laboració amb Càritas Interparroquial de Mataró, pel que alumnes de 3r d’ESO farien voluntariat dins del programa, llavors opcional per les escoles, de Servei Comunitari, que impulsa el Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Com a tastet, 4 alumnes van estar fent recolzament als nostres voluntaris del nostre Rober al llarg de 10 hores, repartides entre vàries tardes.

Aquest curs el programa de Servei Comunitari ha passat a ser obligatori per a tots els alumnes, entre 3r i 4t curs d’ESO.

L’Escola El Turó ha renovat el conveni amb nosaltres i per ajudar a la sensibilització dels nois i noies abans de decidir quin voluntariat volen fer i a quina entitat, ens van convidar el 17 d’octubre a fer una xerrada al grup de 3r d’ESO per ajudar-los a entendre la importància del voluntariat a la nostra societat.

Els alumnes van atendre les explicacions amb molt d’interès i van fer moltes preguntes per resoldre els seus dubtes.

Ara caldrà que els estudiants vagin decidint si ens volen ajudar i en quins serveis nostres volen col·laborar, al llarg del curs.