XERRADES ALS ALUMNES DEL COL·LEGI SALESIANS

Com en altres cursos, només interromput el curs passat a causa de la pandèmia, el Col·legi Salesians ens ha invitat a fer diverses xerrades als seus alumnes.

Per una banda, a l’inici de la campanya de recollida d’aliments de cara al proper Nadal, en la que Salesians sempre participa, ens van demanar unes xerrades dirigides als seus alumnes de 6è curs de primària. Es van fer a mitjans del mes de novembre. Un cop fetes, els alumnes havien de preparar material per sensibilitzar a la resta d’alumnes de primària per aconseguir una bona recollida d’aliments per a Càritas.

A inici de desembre, la xerrada es va dirigir als alumnes de 1r curs de batxillerat. En aquest cas, es va parlar de tota la feina que fa Càritas a la ciutat, amb la idea de conscienciar els alumnes de les situacions de vulnerabilitat que pateixen moltes persones a Mataró, què fem per pal·liar aquesta situació i el paper fonamental que fan els voluntaris per aconseguir-ho, tot posant de relleu la importància que els joves poden tenir en aquesta tasca.

A totes les xerrades, els estudiants van escoltar amb molta atenció i interès.

L’organització de tasques de voluntariat entre els estudiants de la ciutat s’ha anat fent cada cop més present, en un intercanvi de col·laboració on els nois i noies entren en contacte amb una realitat que els ajuda a sensibilitzar-se socialment  i a Càritas ens permet rebre un ajut que ens permet millorar el nostre servei. Després de tot aquest temps de pandèmia, on això ha estat impossible de tirar endavant, mica en mica tornem a tenir el contacte estret que sempre hem volgut tenir amb totes les escoles de Mataró.

Similar Posts

L'adreça electrònica no es publicarà.