Notícies – Portal d’entitats i Punt del Voluntariat

Inscripcions obertes. Taller. Saps què has de fer si hi ha una emergència en el teu local o en l’equipament on fa l’activitat la teva entitat?

Saps què has de fer si hi ha una emergència en el teu local o en l’equipament on fa l’activitat la teva entitat? Sabries com evacuar-lo? Te’n donem les eines en un taller per a conèixer què s’ha de fer i com s’han d’organitzar els membres de l’entitat si troben amb alguna emergència dins el seu local.

Dates: 24 d’octubre de 2017 | Horari: de 19 a 21.30 h
  Inscripcions: de l’1 de setembre al 16 d’octubre | Realitza la teva inscripció aquí

Fes la teva proposta al Pla de Convivència de Mataró

AUDIÈNCIA PRÈVIA
Ara pots adreçar-te al Ple Municipal per exposar precs o preguntes
Abans de cada Ple Municipal Ordinari, habitualment el primer dijous de cada mes, les persones a títol individual o en representació d’una entitat poden exposar precs o preguntes als representants de la ciutat. Per fer la intervenció cal demanar-ho com a mínim 7 dies abans de la celebració del Ple. En cada Audiència prèvia podran fer-se fins a cinc intervencions i tindrà una durada màxima de 30 minuts. L’Audiència prèvia començarà a les 18.30 h.
REGIDOR DE BARRI
Ja has demanat hora al regidor de barri?
El Regidor de Barri actua com a representant del govern en el territori, per poder atendre directament a persones i a representants d’entitats en el seu entorn immediat, recollir les seves inquietuds, queixes i suggeriments, i traslladar-ho a l’equip de govern per al seu posterior tractament i presa de decisions.