Voluntari

Inscriu-te com a voluntari a Caritas Mataró

Completa el següent formulari per demanar la sol·licitud. Ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible. Moltes gràcies!

Voluntari

Dades personals

Dades de contacte

Disponibilitat

Noticies Relacionades

Gran Recapte 2021

Publicat per en nov. 22, 2021 dins Carrusel, Noticies, Voluntari | 0 comments

Gran Recapte 2021

“Els dies 19 i 20 de Novembre va tenir lloc la Gran Recapte 2021. 65 voluntaris de diferents espais de Càritas Interparróquial de Mataró,vàren donar suport al Banc d’Aliments en 3 supermercats, informant als clients de la modalitat de col.laboració. Desitjem que el nostre suport  hagi servit per aconseguir els objectius previstos. Moltíssimes gràcies voluntaris!! […]

Demanda de Voluntaris

Publicat per en nov. 14, 2021 dins Carrusel, Noticies, Voluntari | 0 comments

Demanda de Voluntaris

“Càritas Interparróquial de Mataró, necessitem voluntaris per reforçar els espais:*Formació (catalá,castellá i anglés)*Tallers (Electricitat i cuina)Si ens pots donar suport, truca si us plau al tel.937908002 ó envía un correu a cim@caritasmataró.org Ajuda’ns a Ajudar!!

demanda de voluntaris

Publicat per en set. 4, 2021 dins Carrusel, Noticies, Voluntari | 0 comments

demanda de voluntaris

“A Càritas Interparróquial de Mataró, per poder desenvolupar els objectius d’aquest nou curs, necessitem voluntaris pels espais de formació i logistica de preparació i transport. Podeu trucar si us plau,al tel.937908002 ó omplir el formulari que trobareu a la web  www.càritasmataro.orgAJUDA’NS A AJUDAR!”

CIM de Mataró necessita Voluntaris

Publicat per en gen. 15, 2020 dins Voluntari | 0 comments

CIM de Mataró necessita Voluntaris

CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE MATARÓ Necessita Voluntaris : Monitor/a de cuina bàsica. Conductor/a de furgoneta petita. Treballadora social jubilada ó en actiu que que disposi de unes hores per fer voluntariat.

CIM de Mataro Necessita voluntaris

Publicat per en set. 24, 2019 dins Carrusel, Voluntari | 0 comments

CIM de Mataro Necessita voluntaris

CÀRITAS INTERPARROQUIAL DE MATARÓ Necessita voluntaris per: Comptabilitat Administració Captació de recursos Formació Altres

Es necessiten voluntaris

Publicat per en oct. 11, 2017 dins Voluntari | 0 comments

Es necessiten voluntaris

CARITAS INTERPARROQUIAL DE MATARÓ Necessita voluntaris per: *Espai Infantil *Logistica magatzem aliments *Suport comptable Si ens podeu ajudar: Tel. 937908002 c.e. cim@caritasmataro.org Moltíssimes gràcies per la vostra generositat!!