ANTONIO, saps a quantes persones has transformat la vida?

Consulta la newsletter al navegador

#HiTensMoltAVeure

ANTONIO, potser no recordes el dia que vas decidir donar suport a Càritas. Però, gràcies aquest moment, has transformat moltes vides. Tu hi tens molt a veure.Gràcies a tu…
 Tu formes part d’aquests resultats que mostrem a la memòria 2022. Cadascú des de la seva posició (personal contractat i voluntari, socis, donants i entitats col·laboradores), mirem d’estar sempre a prop de les persones que més pateixen. Sense TU no seria possible. La suma d’esforços ens encoratja a seguir endavant. Has decidit obrir els ulls i VEURE més enllà. Amb el teu suport, has acollit i acompanyat a més de 35.000 persones ateses i els hi has ofert una vida més digna.Perquè, tot i que parlem de dades, darrere hi ha relats de tragèdia de moltes persones anònimes. Persones amb nom i cognoms, amb històries de vida, amb anhels i somnis: persones que desitgen una vida millor.
 ANTONIO, sentim el teu recolzament, però necessitem més recursos per poder seguir portant a terme tots els nostres projectes. Per demostrar que les persones poden sortir de la pobresa i ser protagonistes de les seves vides.Comptem amb tu per canviar la vida de les persones que atenem?
 FES UN DONATIU
 El que facis, el que puguis aportar, pot donar vida, guarir l’ànima i fer sentir a moltes persones que un nou inici és possible.Gràcies de tot cor.
 ARIADNA BLANCOCap de Comunicació, Campanyes i
Relacions Institucionals
 Atenció al col·laborador:93 112 70 10atenciodonant@caritas.barcelonaCaixaBank ES12 2100 0965 5102 0001 0269
 Puc desgravar el meu donatiu?Sí, el teu donatiu té una recompensa fiscal, i des de fa uns mesos, ha augmentat el % de desgravació. Ara podràs desgravar un 80% dels teus primers 150€ anuals si ets una persona física. En el cas de les empreses, es poden deduir el 35% de l’Impost de Societats.
 Segueix-nos i reenvia-ho a família i amics!

RESPONSABLE DEL TRACTAMENT: Càritas Diocesana de Barcelona, amb domicili a Barcelona, Via Laietana núm. 5, entl. FINALITAT: Mantenir informats de les activitats que fa Càritas. LEGITIMACIÓ. Relació jurídica i consentiment. DRETS: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació i revocació contestant aquest correu amb el text “Protecció de Dades” a l’assumpte.MÉS INFORMACIÓ: https://caritas.barcelona/avis-legal/
Donar-me de baixa