Butlletí per a les entitats de Centre – Eixample – Havana, 2023

Agost 2023Des de l’AjuntamentAlerta nidificació tortuga marina a les costes del MaresmeCatalunya està registrant en els últims anys un augment d’esdeveniments esporàdics de nidificació de tortugues marines de l’espècie careta o tortuga babaua (Caretta caretta). Ja ens trobem dins el seu període de nidificació, el que significa que ens podem trobar femelles de tortuga marina que surten a fer niu o els seus rastres a les nostres platges. És per això que hem d’estar alerta davant qualsevol esdeveniment (rastres, niu o femella) i contactar immediatament amb el 112 o activar l’alerta a través de l’APP Caretta a la vista! Davant la possibilitat de l’arribada d’una d’aquestes tortugues a les nostres platges, l’Ajuntament de Mataró, ha obert una borsa de persones voluntàries que s’activarien si fos necessari.+ informacióMés de la meitat dels estacionaments en zona blava seran gratuïts a l’agostEs facilitarà la rotació a les zones més properes a la platja, als eixos comercials i als mercats municipals i es deixaran sense regulació les zones d’aparcament amb menys afluència de vehicles i d’activitat comercial+ informacióLes entitats informenActivitats Associació de veïns Mataró centreEl Festival Nosaltres, en la seva IV edició, ha presentat una proposta que enguany ha  mantingut i consolidat el seu lema “Comunitat, sostenibilitat i cultura”. Sota la direcció artística de la cooperativa Clack, la coorganització de l’Ajuntament de Mataró i l’aval d’una quarantena d’empreses, entitats i cooperatives culturals, ha sumat nous actors per potenciar encara més el seu rol de festival d’estiu de Mataró.El grup de teatre La Palmera ha conclòs la temporada 2022-23 amb una actuació final al pati de l’AV de Mataró Centre, després de les seves representacions per diferents centres, entitats i associacions de la ciutat amb un gran èxit.Concert benèfic AFIMATCursos de Català+ informacióSerenata del carrer Sant RamonAvui coneixem una entitatAssociació Catalana de jocs de TaulaL’Associació Catalana de jocs de Taula té l’objectiu de fomentar i promocionar els jocs de taula a Catalunya com a eina de socialització, integració i aprenentatge. Volen ser el nexe d’unió entre associacions/clubs locals, editorials, botigues i jugadors. Son una comunitat d’associacions locals, editorials i botigues de jocs de taula. Ofereixen una varietat d’activitats per fomentar i promocionar els jocs de taula a Catalunya. Tallers:Ofereixen diferents tallers adaptats a les necessitats: educatius, estimulació cognitiva, creació de jocs… El joc forma part de la manera de ser de les persones. Té el poder de generar diversió i motivació que transforma actituds, fomenta nous aprenentatges i comunicació/connexió entre persones. Tast de Jocs:
On es pot gaudir d’una estona divertida fent un tast de jocs guiat pels seus professionalsOrganitzen tasts de jocs personalitzats, d’una duració d’entre 2 i 4 hores. Els seus professionals s’encarregaran d’apropar-te un ventall de jocs de taula i dinamitzar una estona divertida amb la teva família, amics o comunitat. Tornejos:
Organitzen tornejos lúdics infantils i d’adults de diversos jocs de taula on es pot participar per equips o individual.
Com contactar-hi? https://jocstaula.cat/contacte
Correu: info@jocstaula.catVoleu que les vostres notícies surtin al butlletí?  El tècnic del territori de Centre-Eixample-Havana us atendrà al Centre Cívic Cabot i Barba, plaça de Miquel Biada, 5. Podeu demanar cita prèvia i posar-vos en contacte a través del correu electrònic ptimoneda@ajmataro.cat o el telèfon 607616227.On somComparteixComparteix
carrer Juan Sebastián Elcano, 6 – 08302 Mataró

Cancel·lar subscripció