CERCAVILA PER A CLOURE EL 50è ANIVERSARI DE C.I.M.

Cercavila

El proppassat dissabte 23 de març, es va celebrar el darrer acte del 50 ANIVERSARI DE CARITAS INTERPARROQUIAL DE MATARO (C.I.M) i com correspon a l’esperit de la nostra Entitat, s’ha fet al carrer, amb un acte auster, popular i participatiu: UNA PASSEJADA DE GEGANTS I CAVALLETS amb xocolatada final.

El cercavila va començar a les 18 h. a la Riera xamfrà amb la Rambla i el carrer Barcelona.  Hi van participar els Cavallets de Mataró i el Gegants de les escoles del Camí del Mig, Marta Mata, Antonio Machado i Camí del Cros.L’itinerari que va seguir: Riera amunt, carrer Nou fins arribar a la plaça de Santa Maria. Tant durant la cercavila com a la mateixa plaça ens varen oferir els seus balls acompanyants en tot moment pels respectius músics, flabiolaires, grallers i batucada.

Davant de Santa Maria esperava una bona xocolatada a càrrec de la Fundació Tercer Món.La plaça de Santa Maria era plena a vessar!

Un agraïment  a totes les escoles, la Coordinadora de gegants, als cavallets i a tots el voluntaris que hi van participar. Fem extensiu l’agraïment a les persones i Entitats que han participat desinteressament al llarg d’aquesta any que hem recordat la fundació de C.I.M.

27 DE MARÇ DE 2019