Invitació a la FESTA DEL VOLUNTARIAT 2021, dimecres 1 de desembre. “Fem voluntariat. Vine!”

🎉

FESTA DEL VOLUNTARIAT #VoluntariatMataró
Dimecres 1 de desembre, a les 20 h. Casal l’Aliança
c. de Bonaire, 25. Mataró

Us convidem a gaudir de la Festa del Voluntariat, que tindrà lloc el proper dimecres 1 de desembre, a les vuit del vespre, recuperant la presencialitat al Casal L’Aliança. L’acte que enguany arriba a la sisena edició, té la voluntat de ser una vetllada festiva. L’objectiu principal és reconèixer la tasca que realitzeu durant tot l’any les persones que formeu part d’entitats i feu voluntariat, i agrair-vos la vostra implicació per fer de Mataró una ciutat més propera i solidària amb qui més ho necessita.

La Festa comptarà amb l’espectacle de circ del Circ Vermut, de segell mataroní, i amb diverses accions on es farà difusió i es promocionarà el voluntariat i el teixit associatiu de la ciutat.

En el transcurs de la festa, també viurem en primícia el tret de sortida a la campanya #TotElQueEmDones de promoció del voluntariat a les xarxes socials, una iniciativa promoguda per la Fundació El Maresme.

L’acte és obert a tothom, només caldrà tenir en compte que l’aforament és limitat i es respectarà l’ordre d’arribada. Com a novetat, Mataró Audiovisual realitzarà l’emissió per streaming en directe de la festa a través del següent enllaç.

Us esperem per poder gaudir d’una bona vetllada i alguna sorpresa!

I us animem a seguir participant en totes les activitats que formen part de la campanya “Fem Voluntariat. Vine!” fins al 19 de desembre!

Descarrega el programa “FEM VOLUNTARIAT, FES VOLUNTARIAT”

Coneix les crides de voluntariat existents

On som

Carrer de Juan Sebastián Elcano, 6, 08302 Mataró, Barcelona