‘Parkinson Maresme’ es reivindica com a eina per millorar la qualitat de vida dels pacients

Avui dilluns dia 11 d’abril se celebra el dia mundial del Parkinson. Precisament, en motiu d’aquesta jornada de conscienciació, la presidenta de l’associació “Parkinson Maresme”, Juliana Majó, ha visitat Mataró Ràdio i ha assegurat que es tracta d’una malaltia que la majoria de persones que la pateixen acostumen a amagar fins que ja es tan evident que han de donar a conèixer el seu estat. Per això, detalla, en la majoria de casos, els usuaris que s’acosten a l’entitat es troben en una fase força avançada de la malaltia de Parkinson, un moment en què necessiten més suport i acompanyament.

En el marc d’aquesta jornada mundial del Parkinson, Juliana Majó, presidenta de l’associació Parkinson Maresme, anima a totes aquelles persones que hagin estat diagnosticades d’aquesta malaltia que tinguin en compte l’associació com una possible eina per millorar la seva qualitat de vida. L’entitat ofereix sessions en què es treballa el suport emocional bàsic o teràpia de recolzament familiar.

L’associació “Parkinson Maresme” convoca trimestralment xerrades informatives vinculades amb la malaltia a Can Palauet. Precisament aquest mes d’abril s’ha celebrat una sessió de la mà de la neuròloga Alícia Garrido, de l’Hospital Clínic de Barcelona.