Resultats Gran Recapte al Maresme

Ja tenim els resultats finals del GR a la nostra comarca. Hem recollit  120.906 Kg. d’aliments al Maresme​

​Ens sembla un resultat raonablement satisfactori, que acompleix les  nostres expectatives. Aquesta xifra representa  91% del que es va recollir en els mateixos supermercats en el darrer GR amb recollida d’aliments, és a dir, en l’any 2019.

Trigarem algunes setmanes a conèixer la quantitat de diners recollits en donacions en aquests mateixos supermercats. Encara que no fos una quantitat important, alguns indicis ens permeten suposar que podríem arribar a igualar la xifra final al 100% del recollit en 2019.

En aquest supòsit i tenint en compte la situació socioeconòmica actual podem considerar que al Maresme  hem tingut  un bon recapte. Tot això gràcies a la participació de prop de 1400 voluntaris, 45 coordinadors, 30 entitats de distribució d’aliments i el grup de voluntaris del Banc dels Aliments del Maresme. I per descomptat als milers i milers de ciutadans que amb les seves donacions han posat de manifest una vegada més el compromís de solidaritat amb les persones necessitades.

En nom del Banc dels aliments, però sobretot en nom de les a prop de 13.000 persones que a la nostra comarca viuen una situació de precarietat alimentaria i reben ajuda del Banc, GRÀCIES.  I un prec a coordinadors i entitats: comuniqueu aquests resultats a tots els voluntaris.

Salutacions molt i molt cordials a tots.

​Cesáreo Villagrá

Delegació  Maresme Banc dels Aliments