Butlletí mensual de Banc de Recursos

Header news mensual
NotíciesDonació de lliteres de l’Arnau de Vilanova2022-06-17 08:17:42 UTC BdRBanc de Recursos Lleida va lliurar el dia 16 de juny 5 lliteres amb rodes donades per l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova dins el seu pla de renovació. Les entitats receptores van ser el Centre Assistencial de Sant Joan de Déu a Almacelles, que en va rebre 2; i la Fundació Aspamis de Torrefarrera, que en va recollir 3.La entrada Donació de lliteres de l’Arnau de Vilanova se publicó primero en Banc de Recursos.Llits articulats i cadires de rodes per al Centre Borja de Sant Cugat2022-06-09 13:30:57 UTC BdRBanc de Recursos Lleida va carregar la setmana passada 22 llits articulats, 4 cadires de rodes i una llitera amb rodes per al Centre Borja de Sant Cugat. L’equipament, donat per l’Hospital Universitari Arnau de Vilanova, es reutilitzarà a la infermeria d’aquest centre.La entrada Llits articulats i cadires de rodes per al Centre Borja de Sant Cugat se publicó primero en Banc de Recursos.Donació de congeladors de Bon Preu2022-06-08 08:46:32 UTC BdREl servei Pont Alimentari va derivar el mes de maig a 7 entitats socials 9 congeladors horitzontals donats per Bon Preu. La cadena de supermercats va substituir aquests aparells per d’altres de més eficients i va contactar amb nosaltres per tal que es poguessin reutilitzar.La entrada Donació de congeladors de Bon Preu se publicó primero en Banc de Recursos.Nova edició solidària amb Banc de Recursos2022-05-31 10:06:17 UTC BdRL’escriptora Isabel Rodríguez Vila ha llençat una nova edició solidària amb Banc de Recursos. L’autora cedirà a la nostra entitat els beneficis de la quarta edició del seu llibre Cuando nos vamos, ¿A dónde vamos?, que tracta sobre la mort i el dol.La entrada Nova edició solidària amb Banc de Recursos se publicó primero en Banc de Recursos.Banc de Recursos, facilitar una segona vida a material en desús2022-05-30 15:00:33 UTC BdRLa entrada Banc de Recursos, facilitar una segona vida a material en desús se publicó primero en Banc de RecursosComparteix aquest butlletí​​​​​Facebook Twitter LinkedInCol·labora amb Banc de RecursosFes-te soci/a –  Fes-te teamer  –  Sigues voluntari/a  –  Dóna materials
Gran de Gràcia, 167, Pral. 2a – 08012 Barcelona – Tel. 93 217 71 54 – bancdr@bancderecursos.org ​​​​​​​En compliment del que disposa la Protecció de Dades, per a l’exercici dels seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les seves dades personals, continguts en les nostres condicions de protecció de dades, només ha de respondre a aquest missatge indicant el seu email a l’assumpte, o bé a través de l’enviament d’un correu ordinari a l’adreça: comunicacio@bancderecursos.org. Si desitja donar-se de baixa també pot fer clic aquí.​​​​​​​
ResponderReenviar