CLOENDA DEL PROJECTE ACOMPANYAR UN AVI DEL CURS 2015/16

cloenda1

El projecte es va posar en marxa per primera vegada aquest darrer curs.

Ha consistit en l’acompanyament per part d’alumnes de l’Escola Pia Santa Anna d’avis de la residència Torre Llauder de Càritas.

Després que Càritas presentés el projecte entre els alumnes de 1r curs de batxillerat,

tres noies van decidir participar-hi.

Des del mes de febrer passat, fins a juliol, les noies han assistit regularment a la residència, han escoltat i fet companyia a l’avi o àvia que han estat acompanyant. Fruit d’aquest contacte, s’ha establert un vincle entre joves i avis, que les noies volen fer perdurar aquest proper curs, encara que a causa dels estudis, potser no podrà ser tan sovint com voldrien.

Finalment, el 8 de setembre, s’ha fet l’entrega de certificats a les tres voluntàries, que han estat acompanyades pel professor responsable del voluntariat de l’escola. El director de la residència, Fèlix Feliu, ha estat l’encarregat de donar les gràcies a les alumnes per la seva dedicació, en un acte que ha resultat molt emotiu.

La intenció tant de l’Escola Pia com de Càritas és tornar a oferir la possibilitat de fer aquest voluntariat a nous alumnes de l’escola el curs que comença ara.

cloenda

Entrada similar