Un dia, tu també seràs gran

“Són els meus àngels de la guarda” Així descriu l’Asunción a les treballadores familiars de Càritas. L’Asun és una dona de 80 anys, vídua, i que, per desgràcia, va haver d’afrontarla pèrdua de dos fills. Des de llavors, li ha costat molt tornar a recuperar l’alegria.  Aquesta situació es veu agreujada pel vertigen i els problemes físics que pateix. És per això, que des de Càritas, ens vam proposar ajudar-la. CÀRITAS MATARÓ, saps com ho hem fet? Des de l’entitat li hem facilitat assistència per a les tasques bàsiques de la llar a través d’una treballadora familiar tres dies a la setmana. A més, per fer-la sentir acompanyada, una voluntària la visita els dissabtes al matí.Actualment, vivim en una societat accelerada, tenim moltes preocupacions i, sovint, ens oblidem d’allò més important: les persones. I, entre elles, la gent gran. Elles són les que ens van cuidar i ara tenim l’oportunitat de fer-ho nosaltres.  CÀRITAS MATARÓ, col·labora i fes que persones com l’Asun se sentin acompanyades i no es tornin a sentir soles. Cuidem els qui un dia ens van cuidar?COL·LABORA­­­ Carme GargalloResponsable del programa de Gent Gran­Puc desgravar el meu donatiu? Sí, el teu donatiu té una recompensa fiscal, a partir d’enguany, ha augmentat el % de desgravació. Podràs desgravar-te el 80% de tots els donatius realitzats a ONGs i fundacions fins a un màxim de 250€. En el cas de les empreses, poden deduir-se el 40% de l’Impost de Societats.­ Segueix-nosi reenvia el correu a familiars i amics, no et costa res i ens ajudaràs a donar visibilitat a les persones que ningú veu ­­­­­RESPONSABLE DEL TRACTAMENT: Càritas Diocesana de Barcelona, amb domicili a Barcelona, Via Laietana núm. 5, entl. FINALITAT: Mantenir informats de les activitats que realitza Càritas. LEGITIMACIÓ. Relació jurídica i consentiment. DRETS: Pot exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació i revocació contestant aquest correu amb el text “Protecció de Dades” en l’assumpte.

MÉS INFORMACIÓ: Politica de privacitat | Càritas Barcelona