Residència

RESIDÈNCIA -CÀRITAS-22-9-2015-IMG_0525

Càritas Interparroquial de Mataró té una residència per atendre gent gran sense o amb poc recursos.

En aquests moments és la única residència que hi ha per atendre aquest sector de població. Càritas és conscient de la situació difícil en què està part de la gent gran. Per aquest motiu, i amb molts esforços, continua apostant per aquest lloc d’acollida, preparat per aquells necessitats que no es valen per si sols i no tenen on anar.

La residència té capacitat per 20 avis.

L’atenció és indefinida. S’atén els avis fins el moment en què deixin de ser autònoms. A partir d’aquí, nosaltres mateixos gestionem l’ingrés a altres residències amb les prestacions que puguin necessitar, a partir d’un grau de dependència de nivell 2.

La residència, Torre Llauder, porta més de 30 anys dedicada al servei de la gent gran.

És al carrer Sant Valentí, 19, 1r pis, de Mataró. Telf. 937997071. residenciatorrellauder@gmail.com.

Els avis són atesos per un grup de professionals qualificats per exercir aquesta tasca.

Aquests professionals fan que aquests avis amb pocs recursos tinguin cobertes totes les necessitats, tant físiques com psicològiques, per poder gaudir d’una bona qualitat de vida.

Per aconseguir això, la residència també compta amb un  equip de voluntaris que fan acompanyament, suport, activitats formatives i lúdiques, ja que molts d’aquests avis no tenen família i els és molt necessari rebre aquest suport.

Càritas també ofereix com a possibilitat per col·laborar l’apadrinament d’un dels avis que resideixen en aquest centre. D’aquesta manera, amb una aportació econòmica mensual, la residència rep ajuda per cobrir la quota mínima per atendre aquella persona.

Des d’aquí, Càritas vol agrair a tota la gent, voluntaris i padrins, que ens ajuden a tirar endavant la residència.

RESIDÈNCIA -CÀRITAS-22-9-2015-IMG_0527

Presentació de la Torre Llauder